Menanti hari esok

Tak sabar nak pergi keje yea esok??
Yup..sangat-sangat tak sabar.. Esok ingat nak siapkan semua keje before lunch. Banyak tu gaji kakitangan sambilan yang perlu dibuat bayaran. Al maklum awal-awal bulan ni. Tapi rasanya boleh siapkan dalam masa setengah hari. Hari ini dah selesaikan semua perkiraan cuma tinggal nak buat bayaran je.

Sebelah petang nak relax dan nak mendamaikan fikiran. Harap-harap semua kerungsingan dan kerisauan akan hilang. Harap-harap semuanya akan berjalan lancar seperti yang dirancang. Tak mahu ada kesedihan lagi.

Semalam mungkin hari yang paling teruk dan banyak tekanan yang aku rasakan. Tapi hari ini keadaan sudah kembali pulih dan baik dan esok diharap akan bertambah baik lebih dari hari ini.

3 comments:

PUANSTOBERI said...

Gaji kita pun kuar awai kan bln neh. Hmmffhhh... risau tul kalo gaji awal nih...pitam nak tggu bln doblas nyer gaji.

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

betul.. betul.. betul.. dapat awal..awal habis

MAMA AIZARA said...

reen: 10/11 ni, next week..
jgnla amik awal2 biar simpan dlm bank kalau tak mmg sure la abis..
hi3..

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY