14 November 2010

Sudah sampai TM

Dah sampai di Tanah Merah(TM) dah.. dalam pukul 6 petang tadi. Bertolak dari rumah pukul 10 pagi. Kali ni memang sharp-sharp 8jam sampai kelantan. Selalu kalau tak lebih sembilan jam memang tak sah. Jalan memang clear cuma lepas Gua Musang banyak sangat lori, kete banyak, so lembab sikit diselang seli dengan hujan tapi tak lebat.

Tadi masa kat merapoh ada kereta terbabas sikit ke dalam semak, kereta wira..nak tergelak pun ada tengok kete ni, tak de sape tolong sebab tak de apa yang serius. Rasanya dia terbabas sebab elakkan bumper kete siapa ntah yang jatuh tengah jalan.

Sofea sepanjang perjalanan asyik tido je dan aku pulak sakit kepala sebab jalan bengkang bengkuk. Mula-mula duduk belakang dengan pia terus pindah sit depan baru kurang sakit kepala. Tapi terpaksala pangku sofea yang asyik nak bergayut je sepanjang jalan.

Azi : Letih sangat walaupun tak pandu kete, nak zzzz dulu....

5 comments:

mzhany said...

alaa jeles....dah smpai kampong...uhhhh

PUANSTOBERI said...

wahh..sudah smpai kg ya.. bes bes

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

bestnya..selamat hari raya aidiladha.. maaf zahir batin

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

bestnya..selamat hari raya aidiladha.. maaf zahir batin

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

bestnya..selamat hari raya aidiladha.. maaf zahir batin

 
Copyright by Aziazidah