13 January 2011

Masa yang berlalu terasa terlalu lambat

Hai...

rasa macam dah banyak sangat benda dan kerja dibuat dari petang tadi lepas amik sofea kat nursery. Dari memasak (hari ni belajar masak lauk pantai timur..ikan rebus goreng yang tak berapa menjadi) sampai siap makan , dari pusing-pusing kampung sampai husband menghilang dari pandangan, dari melayan kerenah sofea sampai dia tertido, dari membasuh kain sampai ke mandi, tetiba tengok waktu alahai baru pukul 8.53pm.

Kenapa masa yang berlalu terasa begitu lambat sekali?

Owh..kerana husband telah pergi jauh meninggalkan kami berdua....

Pulang ke kampung halaman terchinta.

Tak sempat nak tunggu esok. Takut keadaan mak sedara makin memburuk.

Husband, ini malam, malam jumaat tau...tega nya kamoo.. :P

4 Comment:

mzhany said...

azi, hany pun selalu tgk mak mertua hany buat ikan goreng rebus ni. hany je tak sempat buat lagi. sbb cari ikan kecik kecik...xjompa...isshhh

hehehe tegar jugak suami kamu ;)

Zyash said...

Salam perkenalan...Nak follow coz suke anakmu yg cOmel 2....kiut la...

Mknace said...

:) :) :)
hope for the best
ayat last tu...
terbaeekkk!!!!

singgah pagi dari mknace unlimited

MAMA AIZARA said...

hany: buat guna ikan sardin byk je kat pasaraya..

zyash: TQ

mknace: Terbaekk