Contest

Pemansuhan Gred 1 - 16

Eh mana boleh kan? Sesuka hati je cuepacs mintak macam tuh. Kalau gred 1 - 16 nak dimansuhkan so macam mana dengan kami yang gred 17 nih.

Nanti makin banyaklah persaingan akan berlaku. Persaingan pekerja contoh, persaingan nak dapat AKC, persaingan naik pangkat dan macam-macam persaingan lah.

Lagipun syarat kelayakan semasa pengambilan diorang ni kan berdasarkan UPSR dan PMR bukan SPM. Udahlah dulu typist diupgrade ke gred 17. Tapi kitaorang yang gred 17 yang ada diploma naper tak nak upgrade ke gred 27 macam PA tuh.

Kalau tuntutan bonus tu memang aku sokong lah yea. Tapi lima tuntutan CUEPACS ni pun tak semestinya kerajaan akan luluskan kan?? Kalau diluluskan pun dah memang rezeki diorang agaknya. Kalau ada rezki aku tu adalah kan.

6 comments:

PUANSTOBERI said...

eh..camtu plak. Tp nyer kan Azi, kalo camtu harus la ada anjakan gaji. takkan nak sama ngan 17 plak kan.
jadinya ada anjakan gaji la jugak kita suma. jadinya bkn sng govt nak luluskan.jadinya tak perlu risau. teheheheheh :D

mamaaizara said...

gred 1-16 ni dapat gaji gred 17 lah...wlpn bukan sng kerajaan nak luluskan tp diorgnyer skim ada je yg nak perjuangkan, kalau skim kewangan mana de..jeles2..

mzhany said...

eh mcm tu plak. betol apa azi ckp kesian la org yg skrg gred 17 tuh...ishhhh


tp tp tp...tak semestinya dilaksanakan kan?

mamaaizara said...

hany hrp2 kerajaan xlyn tuntutan yg pelik2 tu tp klu bonus azi nak...hi3

Anonymous said...

mane2 jelah

Anonymous said...

hahah nmpak sngt jeles yer....tu kan rezeki masing2..korg rasa 17 tu dah hebat la....cuba korg tngk betul2 korg dalam golongan 'pembantu' gak kan??????kalu 1 pembantu am korg yg 17 pon pembantu takbir gak kan?????????

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY