20 July 2011

Mama, sofea sakit

 Sabarlah sayang yea...


Kesian, disebabkan cuaca yang tak menentu akhirnya sofea dijangkiti selsema dan hari ini demam pulak. Virus yang dibawa oleh mamanya sendiri.

Walaupun demam, siang hari sofea tetap aktif mintak nak berjalan kesana kemari. Bila malam baru masalah muncul. Tidur mula resah-resah diikuti muntah-muntah.

Sofea ni payah, nak pegang bahagian muka dan kepala dia susah nak kasi jadi nak tuam memang tak dapat. Nak bagi makan ubat lagi bercinta seksanya.

Tapi mama pun kesian jugak tau dah dua hari terkena muntah sofea masa tidur. Sekali kat muka sekali kat seluar.


* hakeem pun dah ada tanda-tanda selsema.

3 Comment:

PUANSTOBERI said...

ala, sian kaklong.. moga cpt2 sembuh ya.. :)

mzhany said...

alaa cian nya kakak sofea...ummm sofea kenalah makan ubat, nanti lambat baik la sayang. cian mama, nak jaga sofea nk jaga hakeem.

tp skrg mmg cuaca tak menentu kan azi, take care ye azi...

Azi said...

pnstoberi: itulah sian sofea..

hany:ok, i will take care..tq