07 July 2011

Wanita Gemuk atau Kurus Jadi Pilihan Lelaki

selepas lahirkan sofea

"Mama dah tak macam 3 bulan pas beranak. 
Sekarang dah kurus tak berisi lagi"


selepas lahirkan hakeem

"Mama beli Weight Gain lah.... 
Hah! Buat apa? Untuk sape? Sofea? 
Untuk mama lah. Kurus je papa nampak"



 Sekarang dah tau kan kurus ke gemuk pilihan lelaki. 
Kurus tak, Gemuk pun tak.
Mereka suka yang berisi ok. 
Di ulangi yang BERISI !

6 comments:

Taufan Bin Ribut said...

kalau kurus sangat pon susah gak kak..kang rase tulang je..bia sesedap rase lah kan..hahaha..


Entri terkini : All day i do about sexs
Entri sebelum :Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Watch my video songs ^_^

sugar2 kapas strawberry said...

mereka takdelah nk berisi sgt..just nk bdan solid..kekekeke
kita nk kurus :(

mzhany said...

hihi betol kot sesedap rasa...

Zyash said...

Mak dulu penah cakap,kalau pompuan anak 2,3 pandai jage badan...memang tiptop n berseri2 tau....

Azi said...

taufan: samalah mcm my husband ckp, rasa tulang.

sugar2 kapas: mestilah diorg nak badan yang mantap. hi3

hany: itulah ikut citarasa memasing..

zyash: apakah sy ni pndai jaga badan? kih kih kih

Anonymous said...

Anak 2-3 pun..kalau wanita tu dah memang sedia dari sejak azali jenis badan kecik molek..lepas beranak pinak pun body mmg susah nak naik...tu dh kira bonus la..xpayah nak jaga sgt..bukannya disebabkan dorang pandai jaga bodyyy...

 
Copyright by Aziazidah