31 October 2011

Budak kecik memang suka benda ni ke?

Kat pasar malam, pasar tani, up town kalau jalan mesti terjumpa benda ni. Orang yang menjual benda ini pun pandai betul cari port yang strategik nak jual. Terkena je aku.

Budak kecik kalau dah nampak benda ni kalau tak dibeli alamat sepanjang jalanlah dia menangis.





 
my doter call 'auwpin'.

Benda ni satu lima hinggit. Tak kiralah auwpin ke aemon (doraemon) ke. Semua sama harga. Boleh tahan 3 ke 4 hari je. Kemudian lunyai menyembah bumi. 
'Mak kalau sayang anak tangan-tangankan, bapak sayang anak membeli-beli je kerjanya.


3 comments:

Liza Razak said...

jangankan budak2..orang dewasa pon suka jugak :)

Aku-Enot said...

Betul2..tak sampai beberapa ari je dah lunyai....

Azi said...

liza: suka main tumbuk2 eh
k.ros : pastu kena beli len pulak, rabak duit klu beli slalu...

 
Copyright by Aziazidah