08 October 2011

My doter almost 2 years

Kesian my doter semalam demam. Memang lembik lunyai. Seharian terbaring dan tido aje.  Susu pun tak nak.



Maybe peralihan tahun agaknya. Almaklum lusa dia genap 2 tahun. Walaupun sebelum sebelum ni tak pernah pulak demam kalau nak beralih bulan atau nak tumbuh gigi pun relax je.

Kalau dah dua tahun tu agaknya lesen besar leh buat macam macam ye sofea. Last year birthday, jatuh hari ahad jadi bolehla sambut sikit sikit. Tahun ni jatuh hari kerja payahlah nak sambut.




Tapi mr edy kata nak beli beskal untuk kakak. Sy pulak rasa baik beli buku dan cd lagu banyak banyak. Biar dia makin pandai.

0 Comment: