09 November 2011

Bau Kampung

Kami sekeluarga tak dapat balik kampung Raya Aidiladha yang lepas. Mongoklah mr. edy selama tiga hari. Orang kelantan kalau tak balik raya memang tak sah.

Tapi alhamdulilah lah hari ini mr.edy dah kembali ceria. Almaklum semalam pekerja mr.edy balik bawakan ketupat, daging korban dan sup gear box kegemarannya.


Terbaik dari mak mertua. Buat anak dan menantu...
 
Aksi mr.edy. dengan ketupatnya.

 
 Favorite mr.edy. Sup gear box ...

2 Comment:

mzhany said...

betol, ore kelate tokleh kelik, memang meroyan lah huhu.

eh tu sup ke singgang daging? mr.eddy tak cari singgang daging ke? ore kelate ni tok leh pisoh dgn singgang daging kalau raya haji nih

Azi said...

kan hany, mcm singgang je...xcuba pn...klu singgang daging azi suka jugak, ni gear box byk lemak