06 December 2011

7am -7pm (nego)

Aku ada jumpa satu iklan jawatan kosong ni. Jawatan Memerlukan Pembantu Rumah Harian.


Bila baca tajuknya aku dah dapat agak mesti dia ni mengalami masalah macam aku terkejar-kejar menjaga anak serta menguruskan hal rumah tangga.


Baca punya baca antara kriteria yang di perlukan waktu bekerja 7am - 7pm. Dan waktu bekerja ni boleh nego. That means boleh kurangkan waktu bekerjanya kot. Atau ubah timing agaknya.


Aku ingat price je yang boleh nego. Rupanya timing pun boleh. 


Aku kalau ada kerja fleksibel bolehlah dipertimbangkan... kan tengah cuti panjang ni..


Ada saper nak mohon leh klik sini. Gaji RM 500.


*promoter xberbayar. :)

0 Comment: