Patung Mr. Bean



Erk?? Ini namanya patung mr. bean ker. Hebat eh mr. bean. 

Aku tak minat mr. bean. Lawak dia aku tak boleh blah. Geli.

Patung ni mr. edy dapat time buat job pindah rumah. Rembat tuan rumah punya dengan keizinan.

Then terus gantung di belakang lori. Trademark. Semua lori biasa gantung patung kat bahagian belakang. Cuba korang perhatian next time kalau jumpa lori.

Dan patung ni pernah di minta untuk dibeli sehingga harga RM50 di KLIA tapi mintak maaf patung ini bukan untuk dijual. Mr. edy sayang giler dekat ini patung.

2 comments:

Momma AA said...

comel2... hehe.. momma pun ada gantung patrick(spongebob) kat blakang kete momma.. huhu..

Azi said...

owh...kalau jumpe kereta yg ada patung patrick tu taulah itu kereta momma...hi3

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY