17 January 2012

Caca Merba Sofea



She cute right? (mama perasan jap)


Sofea 10/1/12 genap 2 tahun 3 bulan. Kalau nak kata bab kesihatan sofea, dia ni memang ok dari kecik hingga saat ni, bab sakit memang jarang-jarang. Demam sekali dua tu biasalah. Memang senang menjaga dia.


Tapi kalau nak kata bab perangai. Erm...susahnya nak describe. Buas, ganas, nakal skit macam budak lelaki. Anak aku ni terbalik, kalau yang kakak kemain berani kalau adiknya kemain penakut. Sikit-sikit tutup mata.


Kalau bab membebel, menyanyi dan menari dan pekena adik dia memang bagi ke sofea. Kengkadang aku memang hilang sabar tengok perangai sofea.


Budak-budak kecik yang diorang tahu main main dan main. Baru kemas seminit dah sepah. Baru bukak computer disuruh bukak tv, pasang cd.


But i know everyone loves sofea. Everyone.... Ini aku tak perasan. truth... Sesiapa yang jumpa sofea mesti suka dengan dia expecially pekerja kedai dari pakistan, bangladesh...

And i loves u too...

3 Comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Azi..mmg cute sofea ni.Acik atie tgk pon naik geram...klu jumpa maunya peluk2,cium2 sofea.
Biasa la Azi budak nk membesar mcm2 kerenah & telatah mereka,bykkan bersabar ya.
kiss for sofea :D

MaryaYusof said...

Salam Azi,
Sofia ni mcm rupa korean, sb tu rmai suka...
Budak2 mmg mcm tu, maybe dorang nak perhatian lebih ;))

Azi said...

azatiesayang : wslm...tq kakak terharu siap tunjuk kat acik kak atie..

marya : wslm.. yelah mmg sofea kuat merajuk nak perhatianlah tu sejak ada adik kena kongsi kasih sayang...