21 February 2012

Tolong doakan saya

1 day left before interview.



Entry ni bukan autopublish tapi auto live ni. 2.44 am. Surf internet pepagi buta sebab nak cari maklumat pasal kastam, pasal isu semasa. Wawasan 2020, rukun negara, integriti pun habis aku search.

Banyak lagi yang tak faham dan jelas pasal kastam ni. Isu semasa jugak banyak dah ketinggalan. Almaklum dah lama tak kerja. Otak dah membeku macam EBM hakeem. Berukband pulak lembab macam siput sedut. Dah habis limit.

Itulah dah terhantuk baru nak terngadah (betul ke pepatah ni). Hentam aje lah.

Btw, tolong doakan saya. Lagi ramai yang mendoakan mungkin lagi cerah peluang nak sandang jawatan ni.

TQ.

3 Comment:

PUANSTOBERI said...

Insyaallah..everything will b oke. Tp kalo dpt kat Langkawi cena?? hikhikss.

Oke, joking. Apa2pun, moga rezeki berpihak pada Azi yer :))

Momma AA said...

Smoga berjaya MamaAzi.. Mudah2an dimurahkn rezeki utk dpt job ni.. Amin..

Azi said...

tq tq