Rezeki dapat rak TV


Semalam mr. edy bawak balik rak TV. Rak TV ni ada satu company merangkap customer tetap mr. edy kasi. Diorang kasi dengan carpet warna merah yang sangat cantik bulu-bulunya.

Aku suka sebab rak tv kat rumah yang ada tu dah keluar habuk-habuk kayunya. Perabot sekarang memang guna habuk kayu. Kena air sikit mulala terkopak sana sini. 

Rak tv ni bentuk melengkung kat bahagian kiri kanan memang sesuai bagi yang ada anak kecik macam aku . Tak ada bucu tajam. 

Tapi rak tv ni macam panjang sangat. Rumah kitaorang pulak kecik. Jadi belum terfikir nak letak kat mana lagi.

*Alhamdulillah masih diberi rezeki yang tak putus-putus.

6 comments:

Riena Haiqal said...

Alhamdulillah... rezeki makin bertambah yer. nampak cantik jer rak tu.. :)

ummi_norseha said...

ibu tag awk...http://afiman81.blogspot.com/2012/05/middle-of-year-ga-by-izzah-amira.html

IntaNBerliaN said...

wah.. bestnya.. rezeki ni.. cantik ;-)

Pupel Liyana said...

cantik la..

ecadwinkyasha said...

ehh,eca pun berkenan dgn rak yg macam ne kak..kalau kaler putih lagi lah daku suka....rezeki ne kak..hehehe

manusia biasa said...

x nak jual ke kak?lau nak jual msj sy ek..ngah cari rak tv murah2 ni..

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY