14 July 2012

Hello.... i'm back because this email??

Dah lama rasanya tak upate blog. Almost 3 week. Komputer rosak sebab tu tak dapat bersiaran. Anyone miss me???

Ini dapat taip entri baru pun sebab pinjam netbook abang ipar. Walaupun sebelum ni aku ngan abang ipar bukan rapat mana pun. Nak bercakap sepatah pun payah. Tapi dah orang nak bagi pinjam kita ni kecil tapak tangan menerima dengan hati yang senang.

Hakikatnya kalau mr. edy tahu aku on lappy abang ipar aku ni mati aku dimarahnya. Mr. edy bukan suka aku pinjam-pinjam rete orang. Iyelah kalau rosak sape nak tanggung. Mr. edy lah kena tanggung bayarkan??.. kih kih kih..

Nak tahu kenapa aku ketegaq sangat tak nak dengar nasihat mr. edy? Sebab bangun pagi tadi, bukak hp tetiba tengok ada satu email yang yang sangat menyentuh perasaan...

sila baca dengan teliti...

Nampak tak isi kandungannya. Touching. Bangga pun ada.... Tu yang semangat waja aku nak menaip.

Rupanya ada jugak yang suka dengan blog Azi Azidah ni... Lelaki pulak tu...... 0_____0.

4 Comment:

Momma AA said...

wahhh.. tahniah azi... dah ada peminat nmpk.. haha.. :)

izz iizza said...

ada peminat nampaknya ni..:)

Eca Dwinky Asha said...

wahhh,ada peminat akak ne..hehehe...sorry,entry tertunda je......sibuk.

IntaNBerliaN said...

wah.. ada peminat.. hihii

oo patut lama xnmpak.. upenye lappy rosak :-)