24 July 2012

Projek jahitan : Pyramid purse & Purse Barang Kemas

Dalam pada bulan puasa dan sakit-sakit, aktiviti jahitan tetap kena buat. Sebab target satu minggu satu hasil jahitan kan...

Lagipun rugi dah beli mesin jahit kalau tak jahit.


Aku punya yang kain jeans. Yang warna hijau tu contoh yang aku tiru. Tak sampai 15 minit dah siap. Senang je nak jahit rupanya.... 

Tak berapa terbentuk sebab kain jeans tak tebal mana. 

Bahagian luar purse.
Yang ni sesuai letak barang kemas. Aku guna saki baki kain jeans bahagian bawah kaki. Tu yang nampak ada koyak atas.

Bahagian dalam.
Aku guna kain warna merah tu yang dikatakan sesuai bubuh barang kemas. :-)


* Kalau ada reben or bunga or tali mesti lagi cantik this purse. My sis or mr. edy plz la temankan aku gi kedai jahit....

4 comments:

Momma AA said...

bestnyer azi.. pandai menjahit.. tangan momma keras.. susah nak menjahit n hasilkn brg2 yg berseni ni.. hehe..
leh buat jual ni.. cenderahati.. sblum tu buat GA dulu.. leh momma masuk GA azi.. mana tau menang.. hikhik..

Eca Dwinky Asha said...

comelnya kak azi..ble da ne wat bisnes..kot2 akak nak beli jeans lama2..inform eca..hahaha :P

Azi said...

mommaAA: hi3.. saje suka2 je.. tp bagus jugak cadangan tu kan... boleh dipertimbangkan..

eca: buat bisness?hi3 ada ke yang nak beli tu eca.. klu ada yg nak beli akak blela beli lak jeans dari eca... kih kih...

IntaNBerliaN said...

alahaiiii kreatif betoi azi ni...

 
Copyright by Aziazidah