Sakit sakit pun kuat makan

Dah tiga hari hakeem alami cirit birit sejak makan nasi goreng USA hari tu. Tapi syukurlah tak demam dan tak banyak ragam. Tetap aktif xpecially time makan.


Kalau nak tahu ini mangkuk mee yang ke-2. Tapi taklah hidangannya sebanyak orang dewasa.


Salah satu perangai hakeem adalah nak makan sendiri. Kena ada sudu dan pinggan untuk dia. Kalau tak ikut kehendak dia sila bersiap sedia hakeem akan melolong macam orang kena sebat.



Mama malas nak bagi hakeem makin sendiri sebab inilah. Bukan sahaja mulut comot tapi habis baju. Pas makan cam biasa kena mandi dan tukar pampers semula sebab dah cirit birit balik. 

*sofea tetiba plak demam. cepat-cepatlah sembuh anak2 mama ni....

3 comments:

Riena Haiqal said...

alahai dah comot dah Hakeem.. hehehehe
nak juga makan sendiri yer.. (^_^)

Selamat berpuasa yang bakal bermula pada esuk hari buat Azi dan keluarga..

Riena Haiqal said...
This comment has been removed by the author.
IntaNBerliaN said...

baguslah kalu sakit pun byk mkn.. xdalah kita susah hati sgt...

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY