31 July 2012

Tote Bag

Another project.... Tote bag pulak.

Aku cadang nak kasi beg ni kat adik ipar. Beg yang sebelum ni dah selamat bagi kat kakak aku dan kawan-kawan. Sekarang giliran adik iparlah pulak yang patut dapat.


Bahagian hadapan beg. 
Seperti yang diwar-warkan nak letak reben.
Reben buat sendiri sebab tak de sape nak teman gi kedai jahit.



Bahagian belakang beg.
Aku hanya tampal poket jeans sedia ada. 
Nak deco lebih-lebih barang jahitan tak ada. :-(

Ini bahagian dalam beg.
Aku letak kain warna biru. Kalau berwarna warni mesti lagi menarik.
Bahagian poket tu aku tampal dengan kain baju blouse aku.
Aku buat dua compartment. 
Yang berlipat tu sesuai tuk letak handphone. 
Sangat kurang kemas sebab bila berlipat, kain blouse dengan kain jeans makin jadi tebal. Susah nak jahit.



Masih banyak lagi kekurangan. Jahitan tak kemas. Tali beg kurang menarik (my sis komen). Warna suram sebab tak ada kain corak. Tak ada zip. Senang pencopet nak curi barang dalam beg aku.

But korang rasa cantik tak? Anyone interested? 


* Akan cuba perbaiki kelemahan yang ada untuk project seterusnya.

3 Comment:

Riena Haiqal said...

cantiknyaaaaaaaaaaaa.... (^_^)

IntaNBerliaN said...

sy ni yg tgk... alahaiiii cantiknya... :-)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Azi..sesuai sgt nak isi kain telekung g masjid ni.

Cantikkk..pasni tambah zip lak,xder risau barang dl bag hilang :D