07 August 2012

Rezeki dapat Hamper Raya

Jumaat lepas ada orang datang rumah hantar hamper raya kat aku my sis. So sebab aku yang terima on behalf my sis dan tinggal bersebelahan rumah my sis dapatlah kitaorang sekeluarga menerima sedikit serpih-serpih hamper tersebut.

Bila my sis dah agihkan isi perut hamper diantara kami tiga beradik dapatlah aku 3 barangan dalam hamper tu.


First dapat Kacang Badam Bersalut Dengan Coklat Susu. Ummppp nama pun dah sedap lagi mengiurkan. Rasanya sedap jugaklah kot. Jenama beryl's lagi tu.


Second kotak dapat Biskut Nanas dengan Isi Kelapa. Aduh kenapalah yang ini yang dicampak kakak aku ke aku. Aku tak suka nenas di tambah pulak dengan kelapa. Bertambah-tambah tak suka. Tapi dah rezeki... tidak sekali kali di tolak. Terima sahaja dengan tangan terbuka. Kih kih kih...



Dan yang terakhir adalah Kurma Safia Bertangkai keluaran Yusuf Taiyoob. Jenama terkenal tak semestinya sedap..... Yang ini nak bawak balik kampung bagi my mil.....


*rezeki dapat perabot next entry.

2 Comment:

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... murah rezeki ;-)

Riena Haiqal said...

Syukur Alhamdulillah.. dapt juga merasa hamper kan.. (^_^)rezeki di bulan puasa..