Rezeki Ramadhan

Benarlah bulan Ramadhan bulan penuh barakah. Apa yang kita buat dengan ikhlas akan dapat balasan yang setimpal.


Orang berbudi kita berbahasa, Orang memberi kita merasa....


Dapatlah saya merasa tambah perabut dalam rumah lagi. Semua barang dibawah ni diberi oleh seorang customer yang nak pindah rumah. 

Kalau mr. edy tak nak amik semua ni memang sah-sah semua barang ni akan dibuang ditempat pembuangan sampah. Untuk elak pembaziran mr. edy pun ambillah.


Dapat rak tingkat-tingkat ni. Cantik tapi tak tahu nak letak apa. Coz kalau letak hiasan sah-sah kena lempar dek anak-anak kebawah.



Meja ni tak tahu apa kegunaannya yang sebenar. Tapi meja ni kukuh sangat. Ada 3 tingkat. Aku wat letak komputer dan kain jahitan. (>_<)suka suka...


Itu je yang aku amik. Seterusnya semua barang kat bawah ni aku nak bagi my mil. Rumah aku kecik. Tak muat dah nak letak semua ni.

Ada almari dua pintu, rak TV, cabinet dapur...


 Rak kaca ni ada dua. Fungsinya??? Tak sesuai untuk yang ada anak kecik.


Juga almari empat pintu. Besar sesangat, tak sesuai untuk rumah yang kecik. Dapur gas pun ada jugak. Semua nak anto kampung.

Tapi tak tahu bila, sementara tunggu hantar kampung bersepahlah laman rumah aku. Nak raya pulak tu...

Ke ada saper-saper yang minat?

4 comments:

Eca Dwinky Asha said...

Ya Allah kak...untungnya dpt brg2 free mcm ne...apa lagi,jual je kak...kot2 ada yg berminat kan?.

Eca Dwinky Asha said...

akak.nnti bgi alamat.alamat akak dlm bungkusan adik terbuang masa kemas ruma...nak send kad raya.hehehe

Riena Haiqal said...

murah rezeki la... banyaknya almari yang Azi dapat.. tak payah dah nak beli2 perabot.. (^_^)

izz iizza said...

perghh durian runtuh ni..semuanya best-best perabotnya..kalau muat rasa semua nk masukkn dlm rumah kan..:)

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY