04 September 2012

Dah nampak gaya model dah

Sofea asal dia rasa dia lawa je mesti terkeluar ayat ni "Mama nak ambar...". Bila pakai baju baru, seluar baru, kasut baru, pakai spek mata semua tu buat sofea perasan diri dia lawa...


Nak ambar...





Nak lagi ...


Dan lagi...


Aku dulu orang nak tangkap gambar sampai ketaq-ketaq lutut. Berdiri tegak macam patung. Tangan kaki berkepit. Can u imagine? Kepit kaki sambil berdiri tegak sampai kasut terjongket ke atas. (^__*). Budak-budak sekarang celik IT sungguh...

3 Comment:

Aku-Enot said...

ha ha ha..comel...
Budak zaman sekarang ni memang pantang tgk kamera n pantang ada baju baru mesti nak bergambor...Dunia dah berubah....

Momma AA said...

:) comel..

IntaNBerliaN said...

hihii tp mmg comel pun sofea ni :-)