25 September 2012

Kopi bukan pilihan

Siapa penggemar kopi sila angkat tangan....
Aku kopi nescafe memang tak berapa nak boleh masuk ke tekak.


Kopi cap tabik @ salute brand.
Pernah dengar tak brand ni?
Aku dapat masa tolong kawan mr. edy pindah rumah.
Buat kerja amal ni memang untung, bukan sahaja dapat barang rumah, makanan pun dapat ko...


Nampak nampak?

Banyak betul sacket dalam satu bungkusan.
Sempat buat dua tiga sacket jer.
Kopi ni aku dapat dalam dua tahun lepas. hihihi...
Dah keras pun isi dalamnya.
Tiba masa untuk membuang.
Rasanya dah lama expired kan..
Kalau bukan sebab hakeem buat main memang tak sedar-sedar nak buang.
(^_^)

5 Comment:

Eca Dwinky Asha said...

hahaha..salute brand..siap sailor tu buat tabik lagi..ngeee....

Eca Dwinky Asha said...

novel da dpt dlm tangan smlm.....housemate kata,"ini bukan novel 2nd hand ne..novel kedai gini lawa"......thanks kak.. :)
cpt2 update novel baur lgi ye :D

Riena Haiqal said...

hahahahahaha.. selagi tak nampak depan mata memang dah lupa la kan.. (^_^)
saya pun sejak mengandung Haiqal memang dah lupa dah rasa kopi ni. sampai la sekarang tak berapa nak minat.. kecuali keadaan terpaksa sebab dah takder minuman lain yang nak dibancuh

Azi said...

eca: welcome.. novel2 yang ada koleksi yg tinggal syg nak juai.. mmg novel2 tu semua disimpan dgn rapi, wlpn baca byk kali.. hi3..

IntaNBerliaN said...

xpnh nampak plak kopi ni sblm ni... or maybe sy yg xperasan kot...