05 October 2012

Beli Kinder Joy dapat hadiah kereta


Kereta mainan je lah.. Bukan kereta betul.

 Dengan pembalut coklat pun diorang boleh reka buat kereta main. Kalau nak tahu Kinder joy ni berbentuk macam telur. 

Separuh diorang letak coklat, separuh lagi buat letak hadiah kereta tu la. Kreatif betullah syarikat pengeluar ni. 

Sebelum-sebelum ni aku beli dapat gasing. Kali ni dapat kereta. Cantik jugak kalau buat hiasan dalam kereta.



Sofea memang suka makan kinder joy. Kalau pergi pasaraya memang dia sendiri yang pilih apa makanan yang dia nak. Selalunya pilihan sofea memang tak kalah. Semuanya sedap-sedap belaka. Dan MAHAL. hihihi... 

6 comments:

nita said...

erm..memanglah menarik harga pun menarik, saya seboleh-bolehnya cuba tak bagi acaf ngan ecah tengok..kalau diorang nampak jer memang kena beli juga hihihi...

Sofea masih simpan lagi ker mainan yg dia dapat.. budak2 ni paling lama 2 hari jer mainan tu..

Eca Dwinky Asha said...

adik eca,,,masa offer.hbs borong kinderjoy ne

Riena Haiqal said...

sukanya sofea dengan kinderjoy ni ye... Takut saya nak bagi Haiqal makan makanan manis macam ni.. nak jaga gigi dia. hehehehehe..

Azi said...

nita : dh selamat ke longkang dh kereta tu... hi3

PinkUmmi said...

slalu gak dpt hadiah nih..tp dh takde rupa keta la dibuat ank2..hehehe

IntaNBerliaN said...

a'aa pandai je dorg tarik minat ank2 kan :-)

 
Copyright by Aziazidah