Pesta Durian

Semalam mr. edy pi kutip durian kat belakang rumah. Rumah aku ada sepokok pokok durian.  Buah kali ni lebat. Cuma sebab jarang pi tengok kat belakang, banyak buah yang dah lama gugur. Jadi cuma dapat sebijik jer.

Walaupun sebijik dapat jugaklah mr. edy dan anak- anak aku berpesta durian semalam. Bahagia sungguh mereka tiga beranak. Aku tak makan durian.






 
















Sekarang ni musim durian ker ? 
Yang aku tahu musim rambutan.  
Dua pokok rambutan rumah aku tengah lebat berbuah sekarang ni.

5 comments:

Riena Haiqal said...

sakan betul anak beranak ni makan durian ye.. sama macam husband saya.. dia paling suka durian.. tapi saya tak suka.. apa lagi bau dia... ishhhhh pening

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi seleranya tgk dorang makan durian hehe.....budak2 tu pun suka yer...wani xmakan durian hikss

Eca Dwinky Asha said...

terliur tgk c sofea mkn durian.hahaha

IntaNBerliaN said...

wah isi doyan tu besarnya.. puas mkn :-)

Momma AA said...

azi.. kita geng.. momma pun x makan durian.. bukan ngada2 tp mmg x leh nak masuk la durian ni dlm badan momma.. huhu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY