03 December 2012

Baju BAB 1 (ba alif ba ya)


Cantik kan baju ni. Comel je gambar-gambar cartoon tu. Siap ada reben lagi. Itu yang aku terpaut dan siap beli dua helai. Tapi sayang cartoon tu gambar ba alif ba ya. Kalau bukan sebab mr. edy yang perasan dah lama baju ni selamat aku sarungkan dibadan. 

Nasib baik zaman sekarang zaman IT. Boleh jual online. Ada jugaklah non-muslim yang nak beli baju aku ni. Nak harap jual kat kawan-kawan, semua kawan aku majoriti muslim....

Weee... Dengan internet segalanya mungkin... (^.~)

*In case ada reader non-muslim yang berminat nak beli lagi sehelai tu bolehla klik SINI

5 Comment:

Marya Yusof said...

As salam Azi,

Biasanya Marya akan hati2 bila nak beli baju cartoon2 ni especially buat Iman... kdg2 kita ingat bear rupanye bear idung penyek...huhuhuu

Ina Ania said...

Assalamualaikum. saya sedang mencari sponsor untuk Giveaway akan datang. mungkin anda mahu menjadi sponsor? :)

http://nikainaa.blogspot.com/2012/12/mencari-sponsor-untuk-giveaway.html

Myra Jay said...

Itula kuasa internet kan... :)
Kadang kita tak perasan masa beli, bila ditenung dibelek masa tu baru nampak

Riena Haiqal said...

alamak memang comel baju ni tapi sayangnya BAB 1 la pulak.... tak leh takleh..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

baju tu dh cantik tapi kalau pakai macam org tgk terbaca lain pulak nanti