03 December 2012

Jom makan rambutan

Aku tahu sekarang orang sibuk cerita pasal durian crepe. Sedap sangat ke durian crepe tuh?. Sampai ada yang kata walaupun tak berapa suka makan durian tapi dengan durian crepe sekali makan terus terjatuh cinta.

Tak kisahla sedap macam mana pun aku layan rambutan jer...









Di kait, dikupas, dibasuh, dibekal, disejuk.. Yum Yum...


Siapa mau boleh datang puchong. Lima buah pokok rambutan sedang hangat berbuah. Kasi free je. Khidmat memanjat tak di sediakan, tapi galah boleh di beri... (^.^)

*Psstt... anak dara aku sangat boleh diharap...

4 Comment:

Momma AA said...

azi.. kita geng...
momma pun x mamam durian..
dikala diorg melantak durian, momma n eca layan manggis n rambutan.. yummeh..

Myra Jay said...

MJ memang suka makan durian, durian crepe memang suka :)

Buah rmbutan makan sejuk2 memang layan abes ;)

Riena Haiqal said...

hari2 makan rambutan... haiqal pun dah panas badan sebab hari2 makan rambutan je.. heheheheh.. sedap la makan rambutan ni.. kesukaan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rambutan wani pon suka tp xleh mkn banyak sgt kang batuk pulak hihi