01 February 2013

Be Positive, Think Postive

Antara msg yang diterima di FB....

Friend 1 : azie kak ecah nak order bag
I : ye k.ecah.. akak nk order beg yg mcm mana...
Friend 1 & I : bla bla bla... ( sedang berurusniaga)
Friend 1 : ok dik tq..luv u lah
I : luv u too la.. hiiii... dh siap kita gitau...
Friend 2 : azi... adik sy nk order lg 1beg yg tali pjg... dia berkenan beg tu.
Friend 2 & I : bla bla bla...  ( sedang berurusniaga)
Friend 2 : ok.. bila2 je... k. wat slow2.. hihi
I : orait

Ada lagi inbox, text & by lisan yang orang nak order beg. Walau pun tak banyak, syukur dengan rezeki yang ada.

Kalau mak masih ada mesti dia bangga sebab ini semua berkat arwah mak menghantar aku ke kelas jahitan 13 tahun lalu.

* masih tak ada keyakinan dengan apa yang aku lakukan sekarang.

2 comments:

Eca Dwinky Asha said...

wah..bestnya kan bila ada basic menjahit.eca ne je menjahit tak reti2x....edit blog reti lak..kita keja edit blog leh x kak?..tpi hutang ptptn sapa nak bayo...hikhik :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah tu kak rezeki

 
Copyright by Aziazidah