06 March 2013

Anak dara saya nak gelang agaknya

Dua tiga hari lepas aku pegi beli getah rambut kat kedai ceria 1.99. Balik je rumah terus sofea amik getah tu pakai kat tangan dia.

Masa nak tangkap gambar sofea tak mo bagi kerjasama pulak.

Dalam pada tak nak tak nak bergambar tu sempat jugak dia intai tengok mama dia tangkap gambar.

My sister kata aku patut belikan gelang yang macam india tu.... 

3 comments:

Kakzakie said...

Budak perempuan kan suka bergaya. Tak mesti gelang macam India tapi gelang biasa pun mesti Sofea suka. Apa lagi kalau yg ada loceng kring-kring bunyi...

nita said...

ermm..samalah ngan anak dara saya..
nampaknya kena beli jugaklah gelang kat sofea tu.. (^_^)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg ptt beli pun kak hehe

 
Copyright by Aziazidah