07 May 2013

Muka budak kena tinggal

Dah lama tak cerita pasal anak-anak. Asyik citer pasal diri sendiri je. Hari ni nak tunjuk ler gambar anak jantan kesayangan aku tuh.

Kesian betul dengan dia sekarang. Pagi-pagi aku nak pergi kerja comfirm ada drama tangisan. Kemudian intai kat tepi tingkap sampai kereta aku menghilang. Macam orang kena kurung dalam rumah. Aku buat derk jer. Kalau ikutkan hati mahu tak pergi kerja setiap hari. Time balik pulak siap bertunggu kat depan muka pintu. Kalau tak tunggu maknanya tengah tido lah tu. Macam semalam.

Jom layan gambar tido anak jantan i petang kelmarin. Sian tengok. Sayu hati ni...




1 Comment:

lieyalatif said...

Alahaiiii tejelepok tdo hah...yelaa azi..die dah sedap lame berkepiz dgn azi tup2 azi dah naik keje balik kan...xpe2 lame2 sure biase dah nanti tuuu..