23 September 2013

Gambar lama

Aku tak tahu nak post apa hari ni.
Otak aku dah beku. Badan pun lesu.
Pagi tadi aku dah tido sejam kat surau. 
bhahaha.. kantoi...
Dua hari ni penat sangat.
Sekarang sabtu ahad pun kena kerja. 
Tolong mr. mama jaga kedai.
What to do...
Anak dah makin membesar. Kenalah kerja lebih...
Keperluan semakin meningkat. Ke kehendak... kui kui kui

Peh tu bedek bedek pc opis jumpa gambar jamuan raya opis. 
Tak banyak sebab semua gambar ehsan tab opismate.
Aku tepek gambar aku jelah.. Yang lain takyah.
Cerita dah basi.. 




Muka sememeh ntah apa-apa.
Ini bukan baju raya.
Baju tempah kat ahsoo tuk nak wat pi keje.
Kain tu aku pakai skirt yang beli kat zalora hari tu.


0 Comment: