12 December 2013

My hero

Inilah hero, buah hati mama dunia dan akhirat. Pepagi selalu bangun awal kalau tak sebab berak sebab nak mintak nasi. Haishh makanan memang tak boleh lekang dari mulut. Apa sahaja diberi semua dingap.


 


 Kita berdua je lah dek. Kakak sokmo nak pi rumah makngah. Rumah kita tak de  astro nak buat macam manakan. Tapi adik lagi rela duduk dengan mama dari tengok tv kan kan kan.

Senang hati ko hakeem ada makanan dalam mulut. Polok selagi boleh. Siap main silang-silang kaki.

 Dah kenyang ye...

gendang gendut tali ketapi 
kenyang perut kita menari


*entri asal boleh

1 Comment:

Anonymous said...

Fine way of telling, and nice article to get facts regarding my presentation subject,
which i am going to present in university.


Feel free to visit my website :: famous travel agency in malaysia, tezcentrodermatologico.com,