14 October 2014

Kos bersalin di hospital kerajaan

Boleh tahan jugak regenya kan .. Bersalin sebelum sebelum ni aku tak alert berapa kos nak bersalin. Sebab sebelum ni urusan keluar hospital laki yg uruskan sepenuhnya. Dah siap laki tolak kerusi roda sampai ke kereta.

Kali ni sbb keluar dah nk lewat petang, dh tak sabar empat hari duk dlm hospital tu yg ngikut ke kaunter. Baru nampak bil hospital ni.. Tambah sikit lg amaun boleh bersalin kt swasta dah...

Masa bersalin hakeem hari tu aku kan memula nk bersalin swasta. Survey bersalin kt kpmc dalam 1200 - 1400 klu normal. 3 tahun lepasla.. Sekarang tak tahula kalau dh naik.

Sapa2 nk bersalin tu prepare2 la duit yer. Yg ni aku duduk kelas ketiga. 6 orang satu wad. Duduk selama empat hari. Bersalin normal. Caeser harga lain tau. Nasib aku keje gomen so tak yah kena bayar. Swasta boleh claim kat majikan kan? Cuma ada terkilan sikit semalam kena duduk kat bilik transit. Aircond kipas xdak. Plug pun xde. Susah blogger ni nk update blog tau... hi3...


1 Comment:

Amanda Suria said...

SA dulu bersalin kan Dania normal...kena RM75 je...tp sehari je la sebab ptg tu dah keluar dah...hehehe...knp murah plak erk..pelik ni...