28 November 2014

Aktiviti cuti sekolah

Dah cuti sekolah yeay yeayy. Macam aku pulak yang dapat cuti.  Aku mmg sedia dah cuti tiga bulan dan insyaallah bakal sambung sebulan dua lagi. Mau ada yang geram kat aku nih kalau tahu. hehe apa nk buat trademark aku kalau bersalin tak sah kalau tak ctg. Takkanla pia ngan akeem je nk berulit lama dengan mak dia. Airis pun nak ye dak? Fair and square gitu.

Cuti sekolah ni korang dah ada plan apa apa ker? Mesti ramai yang plan nk bercuti kan. Aku ada juga cadang nk pergi bercuti. Bulan dua belas pertengahan. Sesambil spend time ngan anak sesambil bolehla sambut my birthday hehe. Last year kitaorang ke morib. Tahun ni mr mama ada cadang nk pergi cameron. Boleh singgah tronoh sekali. Minggu lepas abang aku datang tak dapat jumpa mr.mama ada kat kg. Tapi cameron tanah runtuh takut pulak kenn.

Ala tak bawak anak anak pi bercuti berjalan buat aktiviti kat rumah pun okays jer. Asal diorang fun.


Sape dulu masa sekolah main lukis lukis keliling tangan angkat tangan. hiks ini cikgu pia ajar pastu pia lak ajar aku. Eleh macam aku tak tahu. Mama mkn garam dululah dari kamu. .


Lukisan dan tulisan sofea terkini. .






 
Copyright by Aziazidah