19 November 2014

Keputusan peperiksaan tadika akhir tahun sofea


Actually sofea amik periksa akhir tahun ni berasingan dengan pelajar lain. Periksa hari tu 27/10 selama seminggu tapi kan sofea sebulan tak datang tadika. Ikut aku balik kampung pantang.

Jadi sofea amik minggu lepas seharian dengan dua tiga orang pelajar yang tak datang periksa. Kalau tengok result tu sama je markah keseluruhan mata pelajaran dengan periksa pertengahan tahun hari tu. Kedudukan dalam kelas pun tak banyak beza tp ada peningkatan, oklah.

Seharian amik periksa berbanding 5hari yang sepatutnya dah kira bagus dengan result mcm tu. Kalau amik sama sama dengan pelajar lain mgkin lg elok kot result tu. (Ayat nk sedapkan hati). Tengok kt situ ada jugak subjek yg dah menurun markahnya. Tahun depan dah 6 tahun pastu nk masuk darjah satu dah tak boleh main main ye pia.



1 Comment:

Rohani Hashim said...

Wow lum sump sehari ke exam azi? Power jugak pia. Tahniah pia..