Agar agar nata de coco

Hari isnin hari tu aku buat agar agar nata de coca. My favrite agar agar tau. Rasa lain mmg aku cannot go. Lebih lebih lagi agar agar koktail. Buah buahan dlm tin tu rasa dia tu aku kurang gemar. Kalau buat air ok skit la. Eh agar agar ngn puding sama ker? (^.^)

Kalau buat agar agar ni aku guna yg jenis tali tu. Tak reti nk guna yg serbuk punya. Hari tu pernah buat yg guna serbuk terlembik pulak. Kalau yg tali dlm plastik tu senang satu plastik agar agar bersamaan dengan satu setengah air dlm plastik tu. Setakat ni hasil agar agar i tak pernah mengecewakn klu guna sukatan ni. Pernah buat agar agar oreo milo pun menjadi. Tp agar agar oreo milo bukn favrite keluarga aku so bye bye tak yah buat lg. Leceh pun leceh. Buat hari tu sbb nk bawak utk sambutan raya kt opis.

Lagi satu aku klu beli agar agar mmg loyal kt satu brand ni je. What the brand biarla rahsia. Kahkahkah. . . Macam dato siti plak. Takut nnti ada yg komen kata agar agar tu tak halal ke apa sebb plastik terang terangan penuh tulis cha ya nun alif. Tp sbb daku jenis setia katanya sekali beli yg tu menjadi terus beli yg tu jer. Tak bertukar tukar.

Nampak x permainan perkataan di situ bukan setia tp takut beli cap lain tak jadi pulak agar agar ku. Tangan tak berbedung katakan. 


No comments:

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY