29 January 2015

Basikal baru sofea



Cantik ke idak? Pink is must. Girlkan. Ini pun tinggal satu ni je. Gomax lagi tu. Aku bajet nak yang dalam rangr rm150 tp bila fikir dah alang alang beli baik beli yang betul betul berkenan dihati. Pia pun dah lama takde basikal. Yang dulu tu dah jahanam, puas dah main.

Lagi pun mr. mama yang belikan. Wajib kita pau yang mahal mahal. Bukan selalu. kihkih. . Ntah apa mimpi mr. mama kata klu dia tetiba mati takdelah rasa ralat sebab dia dah penuhi semua permintaan orang yg dia sayang. Korang rasa orang yang cakap cakap mcm ni dah tak lama ker. Hahaha Choiiiiii..Cabul btul mulut. Ya allah teruk betul dinding rumah aku tu.. Bila nak bercat ni.



Untung pia dapat paling mahal sekali. Hakeem dpt ultraman dua puluh hinggit pun dia dah cukup bahagia. Airis dapat ler mainan Rm3.90. Jadilah murah pun atleast dpt something. Dari aku non ada. . Mr. mama kata nak bagi komputer. Yup esoknya dia bawak balik komputer secondhand yang aku rasa nak baling ke dinding. Buat menambah sesak dlm rumah adalah bukan boleh guna.



Tolong jangan percaya sangat helmet macam mei mei tu pakai tak sampai lima minit, pia humban ketepi. Tu helmet dapat time buat bundle bukan pakej dapat masa beli beskal. Pakai tak dan berapa minit tercabut tali pengetipnya. Sabo jelah.

Itu sajalah cerita minggu lepas, orang yg berduit sikit belinya memacam. Pembakar semangat anak anak biar rajin belajar sebenarnya.


2 comments:

Rohani Hashim said...

Haha ayat dpt ultraman 20 pn dh bahagia. Sweet je.tp betol budak bukan kesah kan,janji ada something. Hany slalu bwk ank spupu gi kedai 2hengget.pilihlaa kamu mana nak.haha jimatttt

Sya Nadia said...

Budak tak kisah Mahal ke murah janji dapat.. :)

 
Copyright by Aziazidah