07 January 2015

Terima kasih sahabat dan nile

Cantik tak kasut iols.

Beli kat nile.com.my. Mana lg kan. Online shop yg mudah dan murah. Menjadi pilihan hati buat masa ni. Kasut ni tak smpai 30hinggit. 

Actually seram jugak nk beli kasut online. Takut tak muat ke apa. Walau pun tahu saiz 5 tp kadang xleh pakai jugak. Aku klu kasut bertutup gini kena one size bigger. Tapi hari tu aku beli jugak saiz 5 sbb saiz 6 tak de stock. Ketat skit seperti jangkaan tp masih boleh pakai. Lagi pun pernah dah ada kasut sebiji cam gini lama lama dia kembang skit so just nice. Memula je kena tahan skit ketatnya.

Actually aku beli kasut ni sbb kawan aku nk bgi hadiah birthday. Dia suh pilih kat nile atau zalora dengan berbekal nilai rm50. Dah macam shopping mad market pulak. By the way thank you thank you cik hany baik sungguh hati dan ingatanmu. hihi. . Laki aku boleh lupa pulak my birthday. huhuhu. 

Patutnya aku dapat dua kasut. Order dua kasut kt nile baru rm54 masuk postage. Tapi bila gdex antara dapat satu je kasut satu lg tulis sold out. Xpelah balance 20hinggit  tu ingat nk beli baju airis. Tak sedaplah duit org bagi tuk beli hadiah kita wat simpanan di bank. 

3 comments:

Hani Sidek said...

simpan pun takpe... memang untukmu... hehe...

Ann Ishak said...

cantik kasut tu

Sya Nadia said...

Pink la.. cantiknya..

 
Copyright by Aziazidah