09 November 2015

OOTD : Baju paling murah tapi selesa

Alololo kemain lagi nak berootd bagai. hikhiks...

Baju dari poplook. Tudung AJ beli kat zalora. Bila pakai cam gini ada yang tegur ada event apa hari ni. Hamboi hamboi kasi canlah akak melaram sekali sekali.

Ni ootd hari jumaat lepas. Ada EKSA kat opis. Kemas kat tempat sendiri-sendiri jer. Tema baju warna merah. Aku tak beli baju EKSA opis. Tu yang pakai baju ni adalah merah merah sikit. 

Memang dah lama minat kat baju ni. Tapi takut nak beli sebab dia kata ukuran bahu 40cm. Besar ko. Aku pakai baju bahu 36cm/14inci. Kebetulan masa cuti separuh gaji hari tu poplook ada buat sales sampai 40%. Selalu ah poplook ni ada sales. Korang kena jadi bijak je macam aku. Beli time sales kalau rasa was was nak beli online. Jadi taklah rugi kalau salah. Haha.. 

Baju ni actually memang dah on sales item. Dah lama dah baju poplook keluarkan. Nak clearkanlah tu. Harga asal baju tak silap 60+ jadi 25+-. Pastu tambah lagi sales on sales tahu tak jadi berapa. Aku beli baju ni siap postage RM 15.30. Bijak tak bijak aku. Jatuh baju ni berapa semua. RM 9.30!!!. I likee.... Bila try cutting cun cun kat badan. Tak ketat tak longgar sangat. Just nice. Tang bust ngan shoulder semua ngam ngam soi. Lagilah berbaloi baloi...

1 Comment:

Sya Nadia said...

amboii....murahnya...untunglah... :)