Surat-surat sofea

Ya allah lamanya dah tak update. Sebulan satu ye. Cerita raya... cerita raya... manaaa... 

Sori tak ada kekuatan lagi nak taip. Aku #teamrayakl. Jadi apa sangatlah nak cerita. Sembahyang raya, salam-salam, raya satu dua rumah, petang dah boleh lepak depan tv. Pakej tido sekali. Kah kah...

Bawah ni semua surat-surat yang sofea tulis kat sekolah mahu pun rumah. Sebelum hilang mari kita blogkan. Memang dia suka sangat tulis macam ni. Ada banyak lagi tapi yang ni je sempat tangkap. Anak uolls suka tak?...

So sweetttt...

Tak reti eja cikgu ye sofea...

Bagi kat diri sendiri. ^___^

Pandai sangat mama dia memasak. Sampai dua kali puji. hihi

Mama pun sayang sofea.... Muah muah...

Nampak sangat update asal boleh...
Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY