25 January 2017

Beg-beg yang telah dijahit sepanjang 2016

Last entry mengenai beg adalah bulan Ogos. Lepas tu dah tak ada. Begitu pun sepanjang empat bulan tu ada jugak aku amik tempahan dari kawan-kawan dan buat ready stock skit-skit. 

Blog pun last year update sebulan satu entry jer. Kekangan masa sangat. Sekarang ni aku jahit bukan sahaja beg jeans tapi beg heavy cotton jugak. Ikut permintaan customer. Bukan semua orang suka pakai beg jeans. Kalau aku memang prefer jeans sebab tahan dan tak mudah kotor. Kalau kotor sekali pun tak berapa nak nampak. Heavy cotton tahu-tahulah lebih lagi kalau kain dia tanah putih. 







Alhamdulillah atas ni semua beg heavy cotton yang orang tempah. Aku memang tak akan buat ready stock guna kain heavy cotton. Buat jika ada permintaan sahaja. Kebanyakannya yang order adalah kawan opis aku dan kakak aku. 








Beg jeans atas ni semua ready stock. Semua dah ada pembeli kecuali yang last tu. Kalau ada yang berminat boleh email edyeda@gmail.com. 

Walau bagaimana pun aku tak amik tempahan sekarang. Masa tak cukup. Dengan Hakeem yang dah mula sekolah. Banyak pulak homework cikgu bagi. Hakeem sekarang pagi sekolah pra petang sekolah tadika. Everyday ada keje rumah. 

So dengan masa yang terhad itulah aku menjahit dan buat yang ready made. Untuk yang ready stock korang boleh tengok kat MY SHOP atas header tu. Aku akan update dari masa k esemasa. Yang dah sold automatik aku delete. Tak nanti ada yang request buat beg yang sama. Memang tak akan dapatlah. Aku dah state dari awal lagi beg jeans ni limited. Satu design satu. Kalau ada yang kedua nya pun tak akan nak berapa serupa dari segi warna dan material kain. 

0 Comment: