02 June 2011

Tak kuasa nak buatkan susu anak | Ibu macam apalah ni

Ok fine, aku memang malas nak buatkan sofea susu hari ini. Walaupun banyak kali sofea cakap : Mama cucu..cucu... Langsung tak de perasaan belas kasihan pun dalam hati aku. Malah aku bagi sofea hisap susu badan balik. Nak senang. Terasa sofea dekat sangat dengan aku (rindu saat dulu).

For Sofea :
  1. Bukan mama tak nak kasi minum susu walaupun tak sampai seminggu dah habis 1.2kg susu sofea minum tapi mama tahu sofea dah nak terlelap tp still nak ada puting dalam mulut. Jadi mama tak nak jadikan itu sebagai amalan.
  2. Memang mama malas sangat nak buat sebab mama letih dari pagi sampai tengahari banyak kerja rumah yang nak disiapkan (ibu yang baik tak kan bagi alasan, :P) sampaikan lepas mandi tadi mama gatal-gatal cuba pakai jeans yang dah lama mama tak pakai, wah baru 37 hari bersalin dah muat. Hebat mama kan sofea.

For Hakeem :

Kakak mintak sikit aje susu yea. Tak sampai 5 minit pun hisap. Mama janji ini yang terakhir.


Sayanglah anak-anak mama.


2 Comment:

mzhany said...

alahaiii sian kt sofea...umm tp betul jugak kata azie kan, taknak jadikan amalan kan...

Azi said...

hany mmg sedih & sian tgk sofea skrg ni...