Contest

90 Days

Malam semalam lepak-lepak kat Nilai {lepak dalam kereta je}.  Ngikut husband ada member meeting. Angkutlah Hakeem dan Sofea berkampung dalam ecar.

Actually Hakeem dah 90 days. Ikutkan hari ini aku dah kena start kerja.

Perkembangan terkini Hakeem, dia dah boleh senyum-senyum. Senyum banyak tau. Kalau sofea main muka dia, menari depan dia, lagilah Hakeem suka senyum. Tapi yang paling dia suka sebenarnya ialah berDUKUNG sambil mengadap depan. Adui hai lenguh tangan ni. Badan dah lah sangat bam bam.




Sejajar dengan peningkatan usia Hakem, semakin merdeka lah aku.


4 comments:

mzhany said...

azi, alahaiii sweet nya hakeem senyum ni. gerammm. tgk pipi tu....aiiii gomo sedap nih...

PUANSTOBERI said...

tido pun senyum nih..hik hik :>

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

comelnyer tido pon bole senyum yer cayangggg

mzhany said...

azi, Selamat berpuasa...

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY