28 February 2012

Ahli baru

Isnin - 20hb Februari 2012 yang lepas aku dapat sorang lagi anak buah. Kiranya anak buah aku yang kedua lah ni.

Bertambah lagi ahli keluaga kitaorang. Kata mr. edy bertambahlah cucu mak esah(nama singkatan arwah mak). Padahal dia tak pernah kenal pun arwah mak. Memandai je sebut-sebut.

Adik ipar selamat melahirkan baby boy seberat 2.6 kg secara c-zer. Anak buah paling kecik sekali dalam semua baby yang lahir dalam family kitaorang.

Yang pasti aku punya anak-anak memang tak boleh lawan dengan sepupu-sepupu diorang yang lain, dua-dua 3 kg ke atas.


 hi nama saya Muhammad Irfan.
Comel tak anak buah aku? 
Irfan ni beza 10 bulan je dari hakeem.

5 comments:

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... said...

comel........azi de g teview ke ritu...xperasan nana kerk...dgn mak nana ritu....nana de tegur azi ....tp xconfirm itu azi...

Momma AA said...

comelnyer 2.6kg jerk... baby2 momma yg 1st 3.1kg.. yg 2nd 3.4kg.. phewww... tp x per.. asalkn baby2 kita sihat kannn.... :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam azi..bestnya dpt anakbuah baru,mesti wangi jer bau dia kan...

IntaNBerliaN said...

tahniah... bestnya dpt ank buah.. :-)

MaryaYusof said...

Keciknya... mestilah comel bb baru lahir bau syurga :)

 
Copyright by Aziazidah