26 April 2012

Satu pujian yang menaikkan semangat


Tak fikir panjang terus printscreen. 
Image ber spek mata itu adalah teman opis aku. 
Aku kenal lebih kurang dua minggu je cam tu terus aku cuti beranak.
Tapi mesra macam dah kenai bertahun lamanya.
Image bertudung keluar jambul offcourse itu adalah my doter.


Tak tahulah aku kembang kat mana. Kembang tang pipi kah? Tang badan kah? atau tang bontot kah? Tapi dua hari jugaklah teringat-ingat kata-kata yang tertulis tu. Kih3...

Sape tak bangga mempunyai pembaca setia. Lebih baik seorang pembaca setia dari seratus visitor yang tak setia. Kan? Betul tak? 

3 Comment:

Riena Haiqal said...

kembang kempis tau hidung dia kena puji tu tau.. nampak nampak nampak tu... hikhikhikhik.. memang saya pun suka baca blog Azi ni sebab sangat2 santai dan saya mudah faham.. :)

Azi said...

tq riena haiqal.. :)

IntaNBerliaN said...

hihihii kalu sy pun kembang mengembang gk..hahahaa