09 May 2012

Because of CAT

Entri penuh dengan gambar kucing. Jangan pengsan kalau anda bukan penggemar kucing ok :P.

Dipendekkan cerita, ahad lepas mr. edy ada job angkat barang pelamin. Kalau angkat barang pelamin paling awal mr. edy dan lori sampai rumah adalah pukul 12 malam. Mr. edy ni bz memanjang. Mengalahkan menteri...

Sesampai kat sampai umah, terus mr. edy keluarkan kucing dari dalam lori. Kata mr. edy kucing ni dia dapat masa tengah angkat barang pelamin, ada orang letak kat sebelah kaki dia dan terus lari.

Kiranya mr. edy pun tak tahu siapa yang zalim tinggalkan kucing ni. Tak sempat tengok muka orang yang tinggalkan kucing ni. Hanya nampak bayang-bayang. (kalau mr. edy tipu cerita ni, aku pun tipu korang jugaklah ye..HI3)

Cat

Meow

Kucing

Cat again. Are u cat lover? i'm not.




Sofea dan hakeem memang suka kucing. Aku tak suka. Rasa nak campak kat memana jer. Tiap hari kucing ni me'meow' depan pintu rumah aku. Bila aku bukak pintu confirm dia lari masuk dalam rumah.

1 comment:

IntaNBerliaN said...

oo baguslah ank2 sk kucing.. :-)

 
Copyright by Aziazidah