Contest

Pabila isteri berkata pada sang suami....

Aku : Esok confirm balik ke?
Mr. edy : Confirm... Dah tak larat duk sini sorang2.
Aku : Yelah... susah lah nak pergi mana-mana pun kena pergi sendiri. Tak kesian ker?
Mr. edy : Nak buat macam mana. Demi mencari rezeki untuk anak-anak dan isteri juga.
Aku : Tahu lah... Tapi tak sedih ke tengok isteri kena pergi mana-mana sendiri. Semua kena uruskan sendiri...
Mr. edy : Habis tu...


Nampak tak kat situ. Aku dah agak dah, bila lelaki tahu bini dia boleh bergerak sendiri. Makin senang hatilah dia kan.

Memang isteri kena bertimbang rasa tapi timbang rasa yang ada batasnya. Sang suami pun jangan nak naik lemak. Ada masa pun kata tak ada masa nanti...

3 comments:

Riena Haiqal said...

betul tu.. kesian juga kat isteri kan.. dah la buat keja sorang2.. tolong sikit pun jadila kan.. :)

IntaNBerliaN said...

tu la... cm sy ni lak.. walaupun blh drive sndiri tp hubby xpcaya sgt.. bkn pe, dia kata, dkt tmpat org... lainlah kalu sy di kg sndiri.. dah tau selok belok jln...

izz iizza said...

memang gitu la selalunya..bila kita dh tahu semua..lepas tangan la diorg..:)

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY