Beg telekung jadi beg pi Mydin

Haa... ini beg terkini hasil projek jahitan aku. Sesuai untuk letak telekung kanak-kanak je aku rasa. Aku try combinasi dua warna.

Aku buat malam ahad hari tu sebelum aku sakit.  Dekat 3 jam jugaklah nak siapkan beg ni. Penat.....

sori atas view yang buruk. semangat menjahit smpi tak ada masa nak kemas.

Hasil jahitan guna baju blouse dan baju kemeja. Kain warna hitamputih tu adalah my blouse. Blouse masa zaman anak dara. Dan kain kotak-kotak tu baju kemeja mr. edy yang dah koyak.

Di sebabkan kain ni jenis lembik hasilnya beg ni pun jadi lembik. Tapi dah selamat bawak jenjalan pi mydin. Tak jadi buat beg telekung. hahaha...

This beg mr. edy suka sangat. Katanya cantik. Cantik ker? For me biasa-biasa jer. Kain tak lawa...


* My target satu minggu satu hasil jahitan.

3 comments:

Riena Haiqal said...

cantiknya beg ni... pandai Azi buat yer.. (^_^)
manala Mr Edy tak suka kan kalau beg tu diperbuat dari baju dia...

Azi said...

tq. mgkinla sbb guna baju dia tu yg husband suka tu,...hi3

IntaNBerliaN said...

rajinnya azi... mg target azi berjaya :-)

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © AZIAZIDAH.BLOGSPOT.MY