16 July 2012

Photoshoot Sofea & Hakeem with beg

Kali ni turn update pasal anak-anak pulak. Cerita dah basi jugak ni. Iyelah lama tak update. 

Kisahnya satu petang tu sofea bukan main nak melaram dengan beg lappy aku dan beg nursery dia. Macam-macam perangai sofea ni.

Jadi masa aku talakan kamera macam-macam aksi dia buat. Dah macam model pulak. Aku layankan jer kerenah diorang ni. 

Even kadang-kadang tu kalau aku tak nak tangkap gambar pun sofea duk mintak nak bergambar....






gaya dan aksi spontan dari sofea bila aku mula tangkap gambar.



Hakeem pun sama jugak nak interprem.

Anak-anak mama. Proud of u.

*Photoshootlah sangat kan.....:-)

4 Comment:

Riena Haiqal said...

Hakeem.. dah lama tak tengok gambar Hakeem ni. comel jer dua beradik ni..suka tengok... (^_^)

Azi said...

riena rindu kat hakeem eh... hihihi

izz iizza said...

comel jer posing..:)

IntaNBerliaN said...

ololooo comelnya 2 beradik ni.. :-)