30 August 2012

Beg-beg kecil dan comel

Menjahit masih lagi menjadi my priority. Dan menjahit merupakan terapi minda ku.

Dan ini antara hasil jahitan yang dah berjaya di buat. Aku masih lagi menekankan buatan beg jeans yang kecil dan yang comel lote. :-).

Di samping belajar mencantik kan beg dengan meletakkan aksesori di sekeliling beg bersandarkan idea dan tulang empat kerat aku. hihihi....


Layan gambar jom...

Namanya pencil box. Boleh je nak letak selain pencil dan pen kan.
Kali ni dah pandai letak batu batan. Bunga empat kuntum tu buat sendiri tau.


 Pandangan bahagian atas. Cantik?


 Percubaan membuat h/p case. 
Nama pun percubaaan jadi cuma letak butang je. 
Next baru buat cantik-cantik.


 Close up bahagian dalam...



Nama apa ntah nak bubuh kat beg ni. 
Boleh je nak masukkan apa-apa pun dalam beg ni. 
Handphone pun muat. 
Tapi payahlah nak bukak zip bagai.


Beg ni sama macam yang kat atas. Tapi size besar. 
Kalau beg camni aku suka letak buku-buku bank, buku tabung haji.


 Pencil case lagi. Pattern lain pulak.


 Close up...


End.
5 Comments
Comments

5 comments :

Aku-Enot said...

cantik...

Azi said...

tq k.ros

Momma AA said...

wahh azi.. tahniah la.. cantik hasil jahitan azi.. sungguh berbakat..

Cho Zila said...

memang cantikler.. kalau rajin semuanya jadikan... teringin nak sekreatif gitu...

IntaNBerliaN said...

cantik.. mmg pandai azi jahit :-)