10 August 2012

Cita-cita saya nak jadi petani moden

Gambar ni adalah dalam dua tiga minggu lepas. Tak sedar masa mana si hakeem boleh masukkan bakul ke baldi ke apa namanya ni dalam kepala dia.

Sedar-sedar dia dah mengadap depan aku sambil sengih-sengih gembira tunjuk kepandaian dia membanting bakul.


Petani moden sedang beraksi. Dah macam pengutip daun teh kat cameron sana.




Gasak ko lah hakeem. Asal hakeem gembira, tak nangis, mama dah senang hati.


*Hakeem alergik sekarang.

5 Comment:

nita said...

macam2lah si hakem ni, bagus jugak sebab dia mengunakan daya imiginasi dia... tapi mama kena tengok gak kang takut terjerut leher tu kang.

Puteri Auni Kamaruzzaman said...

Comelnyaa Hakem ni <3

- Saya budak kacak , dari blog mithi-motchi dan saya selalu
comment merepek-repek .Hihi :>

Marya Yusof said...

As salam Azi,

Hakeem clever boy! :)

Doa tu Azi, mana tau nnt betul2 jd petani moden yg berjaya! Jd usahawan melayu terkemuka... Ameen :)

izz iizza said...

hihi..siap tersengih lagi tu..:)

IntaNBerliaN said...

hahhahha kelakar la hakeem ni.. comel plak tu.. ;)